Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

Realiti atau Fantasi

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...


Sekian lama menyepi tiba-tiba muncul kembali. Umpama sebiji roti yang timbul di dalam secawan kopi. Adakah ini sebuah ilusi ataupun disebabkan oleh kebosanan yang tidak terperi. Mungkin ini hanyalah realiti ataupun fantasi...


Okeh..sudah2lah aku mengarut nie. Blog nie pd dasarnya hanyalah suatu tugasan yg telah diberikan oleh lect aku untuk subjek english. 20% maa..ingat sikit ke markah dia. Jd pd post2 yg terdahulu tu korang boleh la baca kalau rajin. Walaupun ayat2 dia mcm power je tp sbnarnya kopipes je pun...mcm x biasa plak. 

Xde kaitan pun sebenarnya...


Disebabkan oleh aku nie ada sedikit anti dengan bahasa inggeris nie..jd aku akan memaksimumkan penggunaan bahasa melayu pd entri2 yg akan datang. Yela..belaja dari kecik sampai ke beso tapi still bongok gak. Setakat nak lepaskan awek omputih sesat boleh la. Tp nak wat macam mana dah hari2 makan sambal belacan. But don't worry..although i hate english doesn't mean i can't speak.


Aku rasa setakat nie pengenalan mengenai blog aku yg x seberapa. Jd nantikan post2 yg akan datang. Chow..


p/s: Go straight..don't belok-belok....

0 comments:

Post a Comment